Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


I'm Afraid of Butterflies I'm Afraid of Butterflies

Rated 3.5 / 5 stars

Good...

...but why the hell was it named that?

It had nothing to do with Butterflies.

Also it was not creepy, long, and the girl sounded like a guy. Pointless...no real entertainment out of it other than boredom.

I'm being harsh because it was good, and it was also your first flash submitted here.


Nandi responds:

Ah well it was named that because the butterflies are a sign that someone died. And there were quite a few 8D. It' short cos it's just an assignment, I hate the voices T_T. I'm Sorry that you feel that way, I already know its boring haha, that's why I didnt want to submit it. Thanks for the review.


The Promise of Home The Promise of Home

Rated 3.5 / 5 stars

...That was not as 'sad' as you make it sound.

Hell, that wasn't very sad at all.

First, the music was fucking POP music and it did nothing but kill the feel of the flash. Also, don't make the same song repeat after its already been played..that was annoying.

Second, it tried too hard to be 'sad.' With no voices, the flash was bland.

What I CAN say is that this flash had VERY good graphics.

Well, nothing much else for me to say.

*If you cry/feel sad, you really need your head screwed on. Not sad at all. Yes shit like this happened, but you don't do it much justice with this flash.

BTW, did you happen to see 'Grave of the Fireflies?' If so, I can tell you had some inspiration.

Grave of the Fireflies is what this is trying to be.



Rivercity Ransom: Ep.1Nam Rivercity Ransom: Ep.1Nam

Rated 3.5 / 5 stars

Awesome.

Suprisingly good and entertaining.

Looking forward to the next episode!


Recent Game Reviews


Bit Crusher - Mad Style Bit Crusher - Mad Style

Rated 3.5 / 5 stars

YAY!

The Mad Capsule Markets are the shit!

...but yeah, great game.


ChromeShark responds:

Yeh, too bad they split a few months back.

Thanks for the review.


StripBowl! StripBowl!

Rated 3.5 / 5 stars

Great

I really liked this game. Even though there are some problems and glitches, it was still fun to play and rewarding *wink*wink.*

I hope to see more stuff like this in the future!



KITTY SAEVS TEH DAY!!! KITTY SAEVS TEH DAY!!!

Rated 3.5 / 5 stars

LOL

That was awesome.

Kitty is my new favorite Super-Hero.

MAKS A SEQAL OMG!!11